Verkoop Communicatie

Verkopen is een handeling om de aankoop van producten en/of diensten aan te moedigen en het koopgedrag op korte, middellange of lange termijn positief te beïnvloeden ten gunste van de (potentiële) klant en de eigen onderneming. Het laatste wordt nog weleens vergeten en daardoor komen ondernemingen vaak onnodig onder druk te staan.

De persoonlijke vormen van verkoop zijn het meest onderscheidend en dat zal altijd zo blijven. Wel is het zo dat alles continu in ontwikkeling is. De markt verandert, de verkoper ontwikkelt zich en ook de (potentiële) klant ontwikkelt zich en vertoont daarbij een bepaald gedrag naar uw verkoper. Tot voor kort hadden we wel invloed op de markt en het gedrag van de verkoper, maar geen invloed op de veranderingen bij de (potentiële) klant en zijn gedrag.

Wij zijn er trots op, dat wij na lang onderzoek een methode hebben ontwikkeld waarin de verkoper positieve invloed heeft op het gedrag van de (potentiële) klant en deze dat als zeer prettig ervaart. Bij de ontwikkeling van deze methode is rekening gehouden met het feit dat bepaald gedrag niet per definitie goed of slecht is. Naast de professionele verkoopstappen in onze 10 pijlen methode, brengen wij in onze verkooptrainingen het gedrag van de (potentiële) klant in kaart zonder de (potentiële) klant in hokjes te plaatsen en trainen wij op welke manier de verkoper de (potentiële) klant het beste kan helpen bij het inkopen en het positief veranderen van het gedrag van de (potentiële) klant. Hierdoor zal het persoonlijk vertrouwen tussen de verkoper en de (potentiële) klant aanzienlijk verbeteren.

Maak vrijblijvend een afspraak Meer informatie